Questions & answers
Here you can find answers for common questions.
⇒ Hvordan bestiller jeg?
Det er to måter å bestille på:
1) Forhåndsregistering: Register deg som kunde på toppen av siden “logg inn/opprett bruker”, eller klikk her. Fyll inn din kontakt informasjon og begynn å handle ved å klikke på en kategori og velge produkt. Klikk på “gå til kassen” og velg betalings- og fraktmåte. Etter å ha lest og godkjent betingelser og vilkår, bekrefter du bestillingen. Du vil motta en ordrebekreftelse på e-post og så snart ordren er sendt vil du få tilsendt en leveringsbekreftelse.
2) Registering i kassen: Begynn å handle ved å klikke på en kategori og velge produkt. Klikk på gå til kassen og fyll inn din kontaktinformasjon. Etter å ha lest og godkjent betingelser og vilkår, bekrefter du bestillingen. Du vil motta en ordrebekreftelse på e-post og så snart ordren er sendt vil du få tilsendt en leveringsbekreftelse.
⇒ Hvor lang leveringstid er det på bestillingen min?
Hvis produktet er på lager, er normal leveringstid 2-9 arbeidsdager (1-4 pakning, 3-5 dage levering) fra bestillingsdato.
Hvis produktet er utsolgt kan det ta opp til 8 ukers leveringstid. Hvis det skulle bli lenger, vil du bli kontaktet pr e-post.
⇒ Hvordan returnerer jeg et produkt?
Med leveringsbekreftelsen du får på e-post, ligger det vedlagt et returskjema som forklarer returprosedyre. trenger du et nytt returskjema, kan du laste det ned her.
⇒ Er det mulig å returnere eller bytte et produkt jeg har kjøpt på stevne/event?
Hvis du har kvitteringen på kjøpet, kan vi hjelpe deg. Vennligst kontakt vår kundeservice for videre assitanse.
⇒ Jeg har et ødelagt produkt, hva gjør jeg?
Vennligst send oss et bilde av det ødelagte produktet med en beskrivelse til vår kundeservice sammen med ordrenummer eller kvittering fra stevne. Du får svar på om reklamasjonen er godkjent så snart alle opplysningene er mottatt.
⇒ Jeg får ikke logget inn på kontoen min. Hva er problemet?
Hvis du har glemt passordet ditt, kan du alltids tilbakestille det ved å klikke her. Hvis du fortsatt ikke kan logge inn, vennligst kontakt vår kundeservice for å tilbakestille kontoen din.
⇒ Hvordan bruker jeg klubbrabatten min?
I kassen, taster du inn rabattkoden i feltet under dine valgte artikler og klikker på “aktiver”. Alle prisene vil bli fratrukket rabatten.
Har du en rabattkode som ikke fungerer, vennligst ta kontakt med klubben din for å forsikre deg om at du har en gyldig kode. Ellers er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice.
Merk at det ikke er mulig å benytte rabattkoder på salgsvarer. Forvøvrig kan rabattkoden kombineres med et gavekort.
⇒ Jeg har vunnet et gavekort, men koden ser ikke ut til å virke. Hva gjør jeg?
Vi oppgraderte våre systemer i mars 2013 og alle kodene fra det gamle systemet er ikke lenger aktive i vårt nye system. Hvis du har en eldre kode, vennligst ta bilde av gavekortet du har og send en e-post til vårt kundesenter.
Gyldige koder som ikke trenger å bli gjenaktivert har følgende format: xxxx-xxxx-xxxx. Du kan bruke flere gavekort på samme ordren.
⇒ Hvilken størrelse har jeg?
Klikk her for å se våre størrelsesguider. Har du problemer med å finne riktig størrelse er du velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice.
⇒ Jeg ønsker å kjøpe et produkt jeg fant på TYR.com, men de sender ikke utenfor USA. Er det mulig å bestille dette via dere?
Ja, vi bestiller fra USA hver 8. uke og kan spesialbestille enkelte produkter for deg så lenge disse er tilgjengelig på nettsiden på det tidspunktet vi bestiller. Merk at det kan ta opp til 8 uker før vi kan levere og vi at tar 50 kr i administrasjonsgebyr for spesialordrer. Vennligst send oss en e-post med produktene du er interssert i, din adresse og kontaktinformasjon, og vi vil svare med en bekreftelse så snart den er behandlet.
⇒ Hvor er det mulig å prøve TYR produkter?
Det er mulig å prøve på stevner/events vi er tilstede på. For mer informasjon om fremtidige stevner/events, følg oss på Facebook, Twitter og Instagram.
⇒ Hvilke land sender dere til?
TYR Nordic sender til Norge, Sverige, Danmark, Finland, Benelux, Polen og Baltikum. Hvis du bor utenfor disse områdene, vennligst ta kontakt med vår kundeservice for mer informasjon.
⇒ Hva er en TYR klubb?
En TYR klubb er en idrettsklubb som har signert en samarbeidsavtale med TYR. Hvis du ønsker at din klubb skal bli TYR klubb, vennligst ta kontakt med vår salgsrepresentant, Anders Hammer pr e-post.
We kindly ask you to read our Questions & answers, before you contact our customer service.
If you can not find the answer for your question, please contact us by the form below.
Contact us
Opening hours
Mon – Fri 10.00 – 16.00
Contact information
Nordic Swim and Sport
Madviksvägen 4
373 64 Drottningskär
SWEDEN
Email: info@tyrnordic.com
Telephone: +46 (0) 455-339320